HTML

boldoganyavagyoknéhamegkattanok

volt egy életem, amiben ketten voltunk főszereplők a férjemmel. fiatalok voltunk, pörögtünk, keveset aludtunk, nem zavart, és élveztük nagyon :) most hárman lettünk, és a lányunké a főszerep :) fiatalok vagyunk, próbálunk pörögni, keveset alszunk, nagyon zavar és élvezzük nagyon :) és néha megkattanok boldogságomban :)

Friss topikok

Címkék

lelkiismeret..2012.03.02.

2012.03.02. 21:07 ezmostuj

most fáj a lelkem nagyon..

2.napja éjjel-nappal, minden alvásnál torka szakadtából ordít a manó :( egyszerűen nem lehet se hasra, se hanyatt fektetni, mert feszíti magát, és ha véletlenül sikerül vízszintesre bírnunk, máris pattan fel, és hihetetlen hangerővel sír hozzá.

az egyetlen póz, ami kb. 2 percig hat, ha függőlegesen fekhet rajtam, arra már ki is alakított magának egy alvó pozíciót :) viszont 2 perc után itt is elkezd izegni-mozogni, és szétfeszül, dobálja magát, sehogy nem jó..de ha leteszem, akkor meg az a nem jó..az esti elalvásokkal legalább eddig nem volt gond. ma este viszont 2 perc alvás után elkezdte ugyanezt, és nem tudtam lefektetni, közben persze olyan hullafáradt, hogy tartani se tudja magát, és dülöngél jobbra-balra, néha el is dől..már 10 perce ment az ordítás, folyamatosan próbáltam nyugtatni, simogattam, próbáltam ölelni, amennyire engedte, de csak feszítette magát, úgyhogy letettem, és kijöttem telefonálni anyunak..egyszerűen csak tanácsot kérni, mert én borzalmas alvó voltam, hátha emlékszik ilyen esetre is anyu, hogy mit csinált velem..és miközben anyuval beszéltem, gyomromban a görccsel, hogy közben a sír a kölök, két perc után csend lett..ami egyrészt tökjó, másrészt borzalmas lelkiismeret-furdalásom van, amiért egyedül kellett megbirkóznia, és remélem, hogy nem utálja meg emiatt a világot és engem..nagyon mélyen elaludt..anyu szerint csak a borzalmas álmosság miatt sírt ennyire, és azért is dőlt ki, miközben beszéltünk..remélem, nem a reményvesztettség miatt..olyan borzalmas érzés..szinte már várom, hogy mikor szólít megint, hogy be tudja pótolni azt, hogy az előbb nélkülem nyugodott meg..ki tudja, milyen hosszú időnek élte meg azt a 2 percet...nem szeretem sírni hagyni, szeretném, ha úgy nőne fel, hogy érezné: számíthat rám, ha baj van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ezmostuj.blog.hu/api/trackback/id/tr74285225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása